Caminada Festa del Barri del Jonquer a al Far

El Grup Excursionista de Les Planes d’Hostoles (GELPH) ha organitzat per aquest diumenge, 10 de maig de 2026, la tradicional caminada al Far.

Com es habitual el diumenge anterior a la Festa del Barri del Jonquer el grup excursionista ha preparat la sortida al Far. La sortida serà a les 8 del matí des de la Plaça del Jonquer.

Les inscripcions son mitja hora abans a la mateixa plaça i hi ha un preu on s’inclou un gran esmorzar a la planxa a l’arribada al Far: bacó, llom, botifarra negra, salsitxes, frànkfurts, amanida d’alls, begudes, cafè, cigaló. Tot preparat i servir per la comissió de festes del barri.

Els participants tindran una camiseta de regal !!!!

Preu de la sortida:

    • 0/5 Anys: Gratis
    • 6/10 anys: 7 euros
    • 11 anys en endavant 12 euros

Hi han 2 recorregut, el llarg de 14 kilòmetres i 800 metres de desnivell acumulat i un de curt de 6 kilòmetres i 400 metres de desnivell acumulat, aquest darrer surt i comença a Sant Martí Sacalm: Sant Martí Sacalm, Grau de Sta. Anna, El Far (esmorzar), Grau de Sta. Anna, Sant Martí Sacalm.

El recorregut llarg: Plaça del Jonquer, La Xuriguera, Grau de Sta. Anna, El Far (esmorzar), Coll de Malla, La Xuriguera, Plaça del Jonquer.

Per més informació de la caminada
Josep Tf. 972449052

http://gelphlesplanes.blogspot.com

Adreça electrònica:
gelphlesplanes@gmail.com

Programa sortida Festa Jonquer 2026 al Far
Programa sortida Festa Jonquer 2026 al Far

Notes:

    • L’organització no es fa responsable de cap accident que es pugui produir en el decurs de la marxa.
    • L’esmorzar no es donarà fins a les 10 del matí.
    • Es prega que els pares o responsables de la mainada es facin càrrec de la supervisió dels petits durant la caminada.